Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij
08-10-2021
Rodzaj zamówienia: Zapytanie ofertowe
Numer postępowania: nr umowy: RPLD.11.01.04-10-0009/19-00.

Zapytanie ofertowe nr 1/10/2021/sp24/p - zakup sprzętu tik w ramach projektu pn. "OTWARCI NA WIEDZĘ II" WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO

Stan postępowania: Rozstrzygnięty

dodano: 18-11-2021

Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w postępowaniu nr 1/10/2021/SP24/P

Komisja odpowiedzialna za przeprowadzenie postępowania podjęła decyzję o wyborze najkorzystniejszych ofert w poszczególnych pakietach:

w pakiecie 1.

wybrano ofertę firmy: Xeromat S.C. K. Arczewska, L. Ziółkowski, 93-121 Łódź, ul. Częstochowska 38/52

cena oferty: 14 624,70 zł

data wpłynięcia oferty: 15.10.2021

w pakiecie 2.

wybrano ofertę firmy Biuro Inżynieryjne Martex Robert Puźniak, 58-405 Krzeszów, Gorzeszów 19

cena oferty: 30 178,05 zł

data wpłynięcia oferty: 14.10.2021

w pakiecie 3.

wybrano ofertę firmy: Grupa E Sp. z o.o., 43-100 Tychy, ul. Piwna 32

cena oferty: 59 347,50

data wpłynięcia oferty: 15.10.2021

dodano: 30-11-2021

Informacja o zmianie wyniku postępowania nr 1/10/2021/SP24/PW

Informacja o zmianie wyniku postępowania nr 1/10/2021/SP24/PW związku z informacją o odstąpieniu od podpisania umowy dot. realizacji zamówienia w pakiecie 2. przez Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, Komisja odpowiedzialna za przeprowadzenie postępowania podjęła decyzję o wyborze oferty firmy Dreamtec Sp. z o.o., 53-502 Wrocław, Plac Strzelecki 20

wartość oferty: 30 640,00 zł

oferta złożona w bazie konkurencyjności.

W pozostałych pakietach wynik pozostaje bez zmian.

Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa nr 24 w Łodzi
odpowiada: Ewa Kraska
data: 30-11-2021
wytworzył: Marta Janic
data: 30-11-2021
data: 30-11-2021
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 30-11-2021 - Edycja treści
  • 18-11-2021 - Edycja treści
  • 13-10-2021 - Edycja treści
  • 12-10-2021 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 265